Reklamacja

1. Wszelkie nieprawidłowości wynikające z wadliwego stanu przesyłki muszą być zgłaszane w dniu jej otrzymania.

2. Reklamacje dotyczące pogorszenia stanu rośliny zgłoszone po tym terminie nie będą uwzględniane, gdyż odpowiedzialność za jej pielęgnację spoczywa na kupującym.

3. Wady podlegające reklamacji to wyłącznie te, które istniały w momencie dostawy.

4. W przypadku zasadnej reklamacji sprzedawca wymieni produkt lub zwróci jego wartość.

5. Sklep nie odpowiada za złą pielęgnację rośliny przez kupującego, w tym za przesuszenie, przelanie, brak światła, niewłaściwą temperaturę czy brak ochrony przed szkodnikami.

6. Sklep rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W przypadku uzasadnionej reklamacji uszkodzony towar zostanie wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeśli to będzie możliwe sklep zwróci równowartość ceny lub zaoferuje inne podobne produkty, dostępne w sklepie.

Produkt dodany do listy życzeń
Product added to compare.