Sposoby wysyłki
Zasady wysyłki zamówionego towaru:
Dostawy są realizowane w ciągu 1 dnia roboczego od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności. Towar wysyłany jest na terenie Polski Kurierem DHL lub Pocztą Polską.
Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilku produktów w jednym koszyku w celu uniknięcia podwójnych kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.
Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu, w razie uszkodzeń podczas transportu należy spisać w obecności kuriera protokół szkody.
Monitorowanie przesyłki:
Wszystkie firmy przewozowe umożliwiają swoim Klientom śledzenie przesyłek. Każda przesyłka posiada własny numer, dzięki któremu można zlokalizować przesyłke. Wystarczy posłużyć się numerem listu przewozowego (kurier DHL) lub numerem nadawczym (poczta), który został wysłany do Państwa mailem po realizacji zamówienia. W odpowiednim formularzu wpisujemy otrzymany numer - linki poniżej...
1. Poczta Polska
2. DHL
Dział obsługi klienta Poczta Polska
Czynne: pn - pt. 8:00 – 20:00
Infolinia tel. stacjonarne 801 333 444
Inflinia tel.kom. oraz z zagranicy (+48) 43-842-06-00 )
Dział obsługi klienta DHL
Czynne:
pn - pt: 7.00 – 20.00,
so: 8.00 – 14.00
Tel: (48) 42 6 345 345
Nasz sklep nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłek. Przesyłki dostarczane są w godzinach pracy kurierów i listonoszy (8:00 - 16:00) Jeśli w podanych godzinach nie będzie Państwa w domu prosimy podać inny adres dostawy np: do miejsca pracy. Wszelkie zmiany adresu dostawy można dokonać tylko w chwili składania zamówienia lub przed otrzymaniem informacji o realizacji i wysyłce zamówienia.