1. Jak można składać zamówienia?

Zamówienia składać można bezpośrednio w sklepie internetowym, drogą mailową czy telefoniczną. Wszelkie dane teleadresowe dostępne są w zakładce "O Nas".

 

  2.  Czy przed złożeniem zamówienia muszę zarejestrować nowe konto?

Nie, zamówienie można składać jako gość. W trakcie składania zamówienia wystarczy podać dane do wysyłki.

 

    3. Co zyskuje rejestrując konto?

Każdy, kto zarejestruje konto ma możliwość:

-  przeglądać historię zakupów, zwrotów i powiadomień

-  korzystać z punktów lojalnościowych

-  edycji adresów dostawy

-  otrzymać bony rabatowe

 

   4.  Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie na e-mail?

Tak. Każde zamówienie złożone w sklepie swiat-bonsai.pl potwierdzane jest za pomocą wiadomości wysyłanej na wskazany przez Państwo e-mail. Wiadomość ta zawiera także wszystkie szczegóły zamówienia.

 

   5.  Mam konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co zrobić?

Najczęstszym powodem problemu z logowaniem jest błędnie wpisywany login lub hasło. W celu wygenerowania nowego hasła należy kliknąć w odnośnik "Nie pamiętasz hasła?" dostępny w momencie logowania. Jeżeli pomimo wpisywania nowego hasła nadal występują problemy z logowaniem prosimy o kontakt z obsługą sklepu pod adresem biuro@swiat-bonsai.pl

 

  6.  Jak szybko jest realizowana wysyłka towaru?

Wszystkie zamówienia realizowane do 48h od zaksięgowania wpłaty. Towar wysyłamy tylko w dni robocze. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta wysyłane będą pierwszego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty. Żywe rośliny wysyłamy od poniedziałku do czwartku.

 

  7. Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Tak, realizujemy wysyłkę bonsai jak pozostałych przedmiotów. W celu ustalenia kosztów wysyłki prosimy o kontakt telefoniczny.

 

 8. Czy zdjęcia przedstawiają realnie sprzedawane drzewka ?

Tak. Każde drzewko bonsai ma robione osobne zdjęcie w studiu fotograficznym. Dzięki czemu można wybrać najładniejszy egzemplarz.

 

  9. Jak wygląda wysyłka roślin – czy jest bezpieczna?

Przesyłki z żywymi roślinami przygotowywane są bardzo starannie. Zastosowane zabezpieczenia tj: gruby karton, mocowanie drzewka, oklejanie znakami ostrzegawczymi, wypełnienie kartony sprawiają, że zamówione drzewka docierają w doskonałej kondycji. Potwierdzeniem profesjonalnego podejścia do pakowania i wysyłki są pozytywne komentarze na allegro czy facebooku.

 

  10. Co zrobić w sytuacji, gdy Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu?

W przypadku przesyłek kurierskich DHL – przed każdą planowaną dostawą otrzymują Państwo SMS z planowanym godziną doręczenia. Jeśli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem należy skontrować się telefonicznie z INFOLINIĄ DHL i ustalić kolejny termin doręczenia.

W przypadku przesyłek Pocztowych listonosz zostawi awizo i przesyłkę będzie można odebrać w najbliższej placówce Poczty Polskiej.

 

  11.  Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

W przypadku, uszkodzenia przesyłki należy:

- skontaktować się z naszym sklepem

- zrobić zdjęcia uszkodzonym przedmiotom

- jeżeli przesyłka została otwarta w obecności kuriera, spisujemy protokół szkody

 

  12.  Czy mogę osobiście odebrać zamówione rośliny?

Tak, prowadzimy również sklep stacjonarny w miejscowości Góra, woj. Dolnośląskie, ul. Wrocławska 1. Sklep czynny jest od pon. do pt. od 9:00 do 18:00 (zimą do 17:00) i w soboty od 9:00 do 14:00

 

  13. Czy temperatura ma wpływ na bezpieczeństwo wysyłki?

Tak, aczkolwiek bonsai domowe jak i zewnętrze wysyłamy przez cały rok. W ekstremalnych przypadkach, gdy temperatura spada poniżej -15*C wysyłkę przekładamy o kilka dni. W takich sytuacjach zawsze szczegóły ustalamy telefonicznie lub drogą elektroniczną. Wysoka temperatura w upalne dni nie stanowi problemu dla wysyłki roślin, które są spejalnie przygotowane aby przetrwać wysyłkę w kraju jak i za granicę. 

 

   14. Czy mogę zamówić wysyłkę z późniejszym terminem dostawy?

Tak. W takim wypadku proszę podać dokładny termin, kiedy przesyłka ma zostać nadana – w dodatkowych informacjach podczas składania zamówienia.

    15. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Tak, mogą Państwo dokonać zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Wystarczy poinformować nas o tym fakcie i wysłać zwracany towar na adres sklepu. W ciągu 14 dni sklep zwróci środki finansowe na wskazane konto.

 

 

 

Produkt dodany do listy życzeń
Product added to compare.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.